fbpx

Digitālā mārketinga vadītājs

 

Pienākumi:

  • Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešana;
  • Uzņēmuma sociālo kontu izveide un uzturēšana, oriģināla satura izveide un publicēšana;
  • Mārketinga aktivitāšu plānošana un organizēšana;
  • Uzņēmuma tēla veidošana sociālo mediju platformās;
  • Analizēt mērķa tirgu, lai radītu piemērotu saturu un izmantotu atbilstošus rīkus;
  • Rezultātu analīze un atskaišu sagatavošana par sasniegto.

 

Prasības:

  • Pieredze, zināšanas un izpratne sociālo tīklu mārketingā un zīmola atpazīstamības veidošanā vismaz 3 gadi;
  • Izcila sociālo tīklu funkcionēšanas pārzināšana, pieredze darbā ar digitālā mārketinga instrumentiem (SEO, Google Ads, Google analytics, Facebook Ads, LinkedIn);
  • Prasme apkopot un analizēt statistikas datus, un pielietot iegūto informāciju stratēģijas koriģēšanai;
  • Augstākā izglītība mārketinga vai uzņēmējdarbības vadības jomā;
  • Analītiska domāšana, radošums un labas laika plānošanas prasmes.

 

Ieguvumi:

  • Iespēju realizēt savas kreatīvās idejas, iepriecināt sekotājus ar lielisku saturu;
  • Lieliskus kolēģus, veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
  • Konkurētspējīgu un stabilu atalgojumu atkarībā no pieredzes un rezultātiem, 1000 – 1800 EUR / bruto  pēc pārbaudes laika.

 

Sūti savu pieteikumu uz  teirdarbs@freshct.lv

...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!