Digitālā mārketinga vadītājs
Pienākumi:
- Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešana;
- Uzņēmuma sociālo kontu izveide un uzturēšana, oriģināla satura izveide un publicēšana;
- Mārketinga aktivitāšu plānošana un organizēšana;
- Uzņēmuma tēla veidošana sociālo mediju platformās;
- Analizēt mērķa tirgu, lai radītu piemērotu saturu un izmantotu atbilstošus rīkus;
- Rezultātu analīze un atskaišu sagatavošana par sasniegto.
Prasības:
- Pieredze, zināšanas un izpratne sociālo tīklu mārketingā un zīmola atpazīstamības veidošanā vismaz 3 gadi;
- Izcila sociālo tīklu funkcionēšanas pārzināšana, pieredze darbā ar digitālā mārketinga instrumentiem (SEO, Google Ads, Google analytics, Facebook Ads, LinkedIn);
- Prasme apkopot un analizēt statistikas datus, un pielietot iegūto informāciju stratēģijas koriģēšanai;
- Augstākā izglītība mārketinga vai uzņēmējdarbības vadības jomā;
- Analītiska domāšana, radošums un labas laika plānošanas prasmes.
Ieguvumi:
- Iespēju realizēt savas kreatīvās idejas, iepriecināt sekotājus ar lielisku saturu;
- Lieliskus kolēģus, veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
- Konkurētspējīgu un stabilu atalgojumu atkarībā no pieredzes un rezultātiem, 1000 – 1800 EUR / bruto pēc pārbaudes laika.
Sūti savu pieteikumu uz teirdarbs@freshct.lv